הפוך לעמוד הבית
  • חיפוש מאמרים באתר
  • חיפוש ב Google
  • חיפוש ב Yahoo
הסיבות בגללן כדאי להתאמן גם בתקופת ההריון PDF הדפסה דוא
דירוג משתמש: / 0
גרועהכי טוב 
נכתב ע"י בוני   
חמישי, 22 מרץ 2018 14:47

הבשורה כי את בהריון משמחת את כל המעגל הקרוב אליך: בקרוב מאד, תהפכי לאמא בפעם הראשונה. הנשים שנכנסות להריון בפעם הראשונה עושות הכל על מנת לשמור על בריאות תקינה, וכך הן נשארות קשובות להוראות שונות הניתנות בין היתר על ידי הרופאים וסדנאות הלידה השונות. יחד עם זאת, לעתים ישנה דבקות בדברים שגם אין להם שחר, כמו העובדה כי יש להימנע מפעילות גופנית לאורך ההריון שכן היא מסכנת את העובר. התאמנת עד היום עם מאמן אישי בבת ים וכעת החלטת להפסיק? דעי כי מדובר על מיתוס שהגיע הזמן לנפץ!


פעילות גופנית וסיכון ההריון – נכון או לא נכון?

את ללא ספק לא לבד, וישנן עוד המון נשים שבחרו להפסיק את שגרת האימונים שלהן מאחר והן היו בטוחות כי אימוני כושר יכולים להזיק לעובר. אכן, ישנם אימונים מומלצים פחות כמו אימונים הכוללים קפיצות וריצות, אך אימונים אישיים הנערכים עם מאמן אישי בבת ים ומותאמים לנשים ההריוניות, מומלצים לך חום. אין שום קשר בין אימון כושר גופני ובין סכנה לעובר, בטח שלא להפלות.


כך את מעלה את הביטחון העצמי שלך

הסיבה שבגללה כדא מאד להתאמן עם מאמן אישי בבת ים או בעיר בה את מתגוררת היא לפני הכל התחושה האישית שלך. כידוע, הנשים ההריוניות משמינות בצורה טבעית לאורך תשעת החודשים, דבר שיכול המון פעמים לפגוע בדימוי העצמי. עם תכנית כושר מותאמת אישית תוכלי גם את ליהנות מגזרה נאה גם לאורך ההריון. הנוסחה כי למען ההריון ישנה חובת השמנה אינה נכונה, ודעי כי ניתן לסיים את ההריון גם עם מספר מועט של קילוגרמים עודפים, בין היתר עם דבקות בתזונה נכונה ואימוני כושר אישיים.


התמודדות עם דיכאון ולחצים

בנוסף, המון נשים הריוניות מעידות כי הן נתונות תחת לחץ ותחת תחושות לא נעימות אחרות כמו דיכאון, מתחים וירידה במצב הרוח. יחד עם זאת, הנשים השומרות על כושר גם לאורך ההריון, יכולות ליהנות מתחושות נעימות מאד מאחר ואימוני הכושר משחררים מתחים ולחצים וגורמים לתחושה טובה בנפש.



 
מאמרים - עמוד הבית ספורט סגנונות לחימה הסיבות בגללן כדאי להתאמן גם בתקופת ההריון
Copyright © 2018. מאמרים מבית הגאון. Designed by Shape5.com