הפוך לעמוד הבית
  • חיפוש מאמרים באתר
  • חיפוש ב Google
  • חיפוש ב Yahoo
כל מה שמדבר אל הלקוח PDF הדפסה דוא
דירוג משתמש: / 0
גרועהכי טוב 
נכתב ע"י ניסן אשכנזי   
ראשון, 18 יוני 2017 14:58

להיות מועסקים במשרד יוקרתי בתחום שבו עמלים במשך שנים רבות על מנת לפתח קריירה מוצלחת ושם בעל מוניטין חוצה מדינה הוא דבר נפלא אשר אליו שואפים אנשים רבים. מצד אחד יש את התפקיד הזה שעליו חולמים במשך תקופה כה ארוכה, ומצד שני יש את כל התגמול הזה שרק יכולים לחלום עליו בצורה של משרד עם נוף מן הקומה הכי גבוהה שבבניין משרדים יוקרתי, ומצד שני יש את המשרד עצמו שצריך להיראות בתור המסמך הלא מילולי שמביע בצורה ויזואלית את כל מה שמובטח במקום הזה.

הפעולה של עיצוב משרדים יוקרתי היא כזו אשר טומנת בחובה את הגשמת החלום ומביאה אל פני השטח את כל הרשימה הארוכה של ההבטחות ומחזקת את כל התדמית העסקית בכל סנטימטר שבו עובר הלקוח, כי אם עובדים בצורה פדנטית כדי להעניק שירות ברמה הכי גבוהה צריכים גם לדעת כיצד להציג אותו כראוי עוד טרם השיחה עם הלקוח בפועל.

 

לא רק משרד יפה ויזואלית

תחכום. לא כל אחד יכול להבין כיצד שורה של בחירות נכונות יכולות ליצור את התמונה המלאה הזו שאותה רוצים להעביר ללקוח. זה חשוב להבין כי כאשר הלקוח נכנס אל המשרד הוא מתחיל בפעולה של לכידת תמונות ויוצר סוג של סכמה שמרכיבה את החוויה הראשונית שלו מן המקום. החוויה יכולה להיות מרשימה ובהתאם לכל מה שיבוא בהמשך הדרך, או כזו שלא תהלום בכלל את רשימת הציפיות מכל המידע הוויזואלי הזה.

בשל כל זאת, יצירה של עיצוב משרדים יוקרתי צריכה להתבצע אחרי הבנה מעמיקה עם כל מה שעושה את המשרד הזה ליוקרתי כדי שבסופו של יום כל לקוח יבין וירגיש כי הוא נמצא בידיים טובות בכל אספקט במשרד שאליו בחר להיכנס.


 
Copyright © 2017. מאמרים מבית הגאון. Designed by Shape5.com