הפוך לעמוד הבית
  • חיפוש מאמרים באתר
  • חיפוש ב Google
  • חיפוש ב Yahoo
מיקסום הפוטנציאל PDF הדפסה דוא
דירוג משתמש: / 0
גרועהכי טוב 
נכתב ע"י david halilov   
רביעי, 27 דצמבר 2017 11:01

חנויות רבות מוכרות פחות ממה שהן צריכות בגלל שהחנות לא מסודרת כמו שצריך. עיצוב חנויות טוב יכול לפתור את הבעיה הזו

חנויות רבות בישראל לא מצליחות למכור לפי הפוטנציאל שלהן ופשוט לא מבינות למה. יש הרבה סיבות לכך שחנות היא מצליחה או כושלת. בין השאר גם בסחורה ובכוח המכירה והאפקטיביות של העובדים, אך לא הכל עד כדי כך פשוט. יש משמעות גדולה מאוד גם לעיצוב של החנות, איך היא בנויה והאם הכל מונח היכן שהוא צריך.

עיצוב חנויות הוא תחום שלא מקבל מספיק חשיבות אצל בעלי עסקים. אנשי עסקים רבים חושבים שהסחורה לבד תעשה את העבודה, אך ההפך הוא הנכון, הסחורה היא רק חלק מהעניין, ואם רוצים למכור הרבה ומעבר לפוטנציאל, צריך לסדר את החנות כמו שצריך.

כאשר מעסיקים מעצב חנויות, מקבלים חנות עם זרימה נכונה, עם מוצרים שמונחים נכון ובאופן כללי חנות שרוצים לקנות בה עוד ועוד, גם אם לא בהכרח צריכים. אחרי עיצוב חנויות לא תקבלו אלמנטים שמפריעים להגיע למוצרים או אי נוחות וצפיפות. המטרה של עיצוב חנויות היא להגיע למצב בה ממקסמים את החנות, את המרחב שלה ואת הפוטנציאל שלה.

דרך המלך

עבודה עם מעצב חנויות היא לא תמיד פשוטה. כל מעצב מגיע עם אג'נדה ורצון לשנות ולעשות עבודה טובה. עם זאת, הרצונות של המעצב לפעמים נתקלים בהתנגדות מבעל העסק. הדרך הנכונה לעבודה המשותפת הזו היא למצוא את דרך המלך ולהגיע למצב בו כולם מאושרים מהמצב.

למעצב חנויות יש תמיד אילוצים של תקציב וזמן, והוא צריך לעמוד בהם. אין כל הצדקה לבזבוז יתר או גרימת הפסדים בעקבות עיכובים. חשוב לעבוד ביחד, להתפשר (לא יותר מדי) ולהביא לתוצאה שכולם מרוצים ממנה. עיצוב חנויות הוא תחום שתופס תאוצה ועוזר להרבה מאוד עסקים למקסם את המכירות, ואף עסק לא צריך להישאר מאחור ולהפסיד.


 
Copyright © 2018. מאמרים מבית הגאון. Designed by Shape5.com