הפוך לעמוד הבית
  • חיפוש מאמרים באתר
  • חיפוש ב Google
  • חיפוש ב Yahoo
מכסים שטח של פרסום PDF הדפסה דוא
דירוג משתמש: / 0
גרועהכי טוב 
נכתב ע"י ניסן אשכנזי   
שני, 02 אפריל 2018 14:04

התחום של המכירות הוא מאוד תחרותי ומאוד משתנה עם הזמן. אם פעם הזירה של התחרות הייתה כאשר החנויות ממוקמות בתוך מרכז מסחרי אהוב, הרי שכיום הרבה מן החנויות עברו אל עבר המרחב הוירטואלי שלו ישנה מערכת שלמה של חוקים משל עצמה.

זה אומר כי צריכים לדעת כיצד לבצע מכירות כאשר הלקוחות גולשים להם במרחבי האונליין, ואיך להנגיש עבורם את המידע השיווקי לגבי מבצעים, חנות חדשה ומידע הסברתי אפילו גם. אולם, דבר אחד נותר בעינו ומצריך עבודה רבה ונכונה, וזה עבודת מכירות שטח שהיא חשובה לכל סוג של מקום עבודה. גם כזה שכבר משווק את עצמו אונליין.

 

אלמנט חשוב של מכירה

מכירות הוא תחום מאוד נרחב שעליו בעל העסק צריך לשקוד על מנת להבין בצורה פרטנית איזה סוג של מהלך מניב את הכי הרבה תנועה אל העסק והיכן עדיף למעט עד כמה שאפשר בפעולה. איך עושים את זה חכם? כאשר העסק הוא כזה אשר נמצא בראשית דרכו, צריכים לדעת להביא את השירותים אל הלקוחות, וכאשר מציגים מוצר חדש לדאוג וליצור מערך של מכירות שטח שבו שולחים את אנשי המכירות אל הלקוחות ושם מציעים להם כל שירות שניתן.

לא מדובר בשיטה חדשה, אלא בדרך אשר מוכיחה את עצמה למאוד לא פשוטה אבל בהחלט לאפשרית, שבה צריכים לדעת לשמוע הרבה מאוד 'לא', ו'אולי' עד אשר סוגרים את העסקאות ברמה הכי טובה שיכולה להיות, ומקבלים שורה שלמה של הכנסות רווחיות שמעלות את העסק אל הכיוון הנכון.


 
Copyright © 2018. מאמרים מבית הגאון. Designed by Shape5.com