הפוך לעמוד הבית
  • חיפוש מאמרים באתר
  • חיפוש ב Google
  • חיפוש ב Yahoo
ספורט בתחילת הריון – כמה דברים שמומלץ שתדעי PDF הדפסה דוא
דירוג משתמש: / 0
גרועהכי טוב 
נכתב ע"י סיגל - מאמנת כושר אישית לנשים בהריון   
שלישי, 12 יוני 2018 16:17

נשים רבות אשר עושות כושר בהריון מציינות לטובה את העובדה, כי הן מרגישות טוב יותר עם עצמן וגופן. הדבר בא לידי ביטוי בזה שהן מרגישות יותר נמרצות ופחות עייפות, יותר חזקות ואיתנות ופחות חלושס, וכמובן אם מצב רוח מרומם (בימים של דאוונינג).

אם ברצונך להיות אחת מהן, אני ממליצה לך לא להתעצל ולהכניס לעצמך טוב לראש כי ממחר את מתחילה לעשות ספורט על כל המשתמע מכך.

בטרם את מתחילה לעשות פעילות גופנית כלשהי כשאת בהריון, אנא גשי לרופא המטפל בך, שיערוך אצלך סדרת בדיקות רצויות במטרה לאשר לך להתאמן ללא כל חשש שמא ייגרם נזק בהמשך. עלייך לדעת, כי לעיתים קיימים מקרים רפואיים בהם הרופאים, מגלים מומים שבעקבותם על האם להיות בשמירת הריון ומכאן אסור לה להתאמן בכלל

הגברת המוטיבציה בכל הנוגע לספורט בתחילת הריון

תעשי הליכה בהריון עם חברה טובה שגם היא בהריון - אם יש לך חברה, הנמצאת בשלבי הריון דומים לשלך זאת יכולה להיות אופציה מהממת עבורך להתמיד בספורט. למשל: לעיתים יש קושי לסחוב את עצמנו החוצה מהבית, להגיד שיש בחילות ואין לנו כוח, ועוד מלא משפטי מצב רוח כאלו. אבל המחשבה שיש לך אשת שיחה חברה טובה אשר תלווה אותך בהליכה, תעזור לך מאוד.

תצפי בסרטוני כושר של מישהי שהייתה בהריון ורזתה – לא חסרות מלא אושיות כושר ברחבי הרשת, שכן היו בהריון וקיום יש להן סיקס פקס מטורף. הנשים הללו מלאות כריזמה, ושוחות בטונות של פאשיין ותשוקה שכן יכולת ההשפעה שלהן עלייך תהיה גבוהה ואת עשויה להרוויח מזה.

תפנקי את עצמך בבגדי ספורט חדשים – תגשי לחנות ספורט הקרובה לביתך ותרכשי מספר פריטי לבוש אופנתיים וצבעוניים, שכן יכניסו לך זריקת מרץ ומוטיבציה לעשות ספורט בהריון.

אילו פעילויות ספורטיביות ניתן לעשות בתחילת ההריון?

»סקוואטים בהריון - תרגיל מהמם הנועד לחזק את הרגליים ולמצק את הישבן. מדובר בתרגיל קלאסי של "לשבת לקום" אך לאותו תרגיל קיימות עשרות גרסאות. התחילי בסקוואטים קלים ואל תרדי למטה מידי, במיוחד בהתחלה שאת לא רגילה כל כך.

 »פעילות גופנית במים - את יכולה להזיז את הגוף במים ולבצע תרגילי גמישות וחיזוק עם מצופים, גומיה או משקולות במים. הרעיון של אימונים במים, הוא שאת תרגישי קלה משמעותית וגמישה יותר על אף שאת נושאת ברחמך עובר. על כן, נשים המתקשות לעשות הליכה בחוץ בהחלט יכולות לעשות כושר בבריכה.

»חדר כושר בהריון - את יכולה להירשם למכון ולעשות פעילות אירובית מתונה (כמו אופניים) ולשלב יחד איתה משקולות ותרגילים במכשירים השונים. בטרם את מתחילה להתאמן בעצמך, תדאגי שמאמנת מטעם המכון תלווה אותך ותבנה לך תכנית אימונים מותאמת – במיוחד בשלבים הראשונים.

»צעידה בפארק  - אופציה מעולה להגביר את הדופק, להזרים דם ולהזיז את המפרקים בפלג הגוף התחתון זוהי. חשוב מאוד לדעת לא להפריז, כלומר לא לעשות הליכה מרובה בהריון מעבר לסרגל המאמצים הרצוי, ויחד עם זאת לנעול נעלי הליכה נוחות וטובות.

»הכתבה נכתבה על ידי סיגל בלומנטל - מאמנת כושר לנשים בהריון מצוות גו ליידי.

 

 »»לפרטים נוספים על ספורט בתחילת הריון תלחצי כאן

 

 
מאמרים - עמוד הבית
Copyright © 2018. מאמרים מבית הגאון. Designed by Shape5.com