הפוך לעמוד הבית
  • חיפוש מאמרים באתר
  • חיפוש ב Google
  • חיפוש ב Yahoo
קודם כל שירות PDF הדפסה דוא
דירוג משתמש: / 0
גרועהכי טוב 
נכתב ע"י david halilov   
שלישי, 26 דצמבר 2017 12:05

הדבר החשוב ביותר לנו כלקוח הוא השירות, במידה ואנחנו מקבלים שירות רע ומזלזל אנחנו יכולים מהר מאוד לבצע מהלכים כנגד בית העסק

 בעידן של היום שבו הכוח נמצא ברובו אצל הלקוחות והצרכנים, ניתן לראות הרבה מאוד מקרים שבם אנשים פרטיים מפרסמים ברשתות חברתיות על עוול שבוצעו להם, ושירות נוראי שקיבלו מחברה כזו או אחרת. לעיתים ישנם לקוחות שמנצלים את הכוח הזה ומחליטים לאיים על בתי עסק שבמידה ולא יעניקו להם את רצונם הם יעשו להם שיימינג ברשתות, במקרים אלו מרבית בתי העסקים לא נכנעים ויודעים לעמוד על שלהם ולהסביר את אשר התרחש.

יחד עם זאת, ישנם מקרים שבם כתיבת פוסט בעקבות עוול שנעשה מצליחה לגרום לחברה גדולה להניע את המערכת במהירות הבזק ולתקן את הטעות. חברות רבות הבינו כי על מנת לבצע את תיקונים אלו במהירות ולשביעות רצונם של הלקוחות עליהם להעניק שירות מענה אנושי שיבחן כל פניה ופניה שמתקבלת אליהם בעקבות עוול שבוצעו.
אנשים רבים נוטים להאמין ולהרגיש כי הם מקבלים יחס מספק כאשר הם מדברים עם איש שירות ולא מענה אוטומטי.

שירות מענה אנושי הוא רק חלק משינוי כולל שחברות במשק היום עוברת והכל במטרה לתת מענה ושירות טוב יותר ללקוחות במטרה שהם יהיו מרוצים ויחליטו להישאר עימם ולהימנע מלעזוב את החברה או חלילה גם כן לכתוב פוסט זועם כנגד החברה בעקבות מקרה כזה או אחר.
חברות שעדיין לא הבינו כי זהו השינוי שיש לעשות כעת מבינות זאת על בשרם וחוות ירידה משמעותית בהכנסות.


שם טוב

אחד מהדברים החשובים ביותר עבור עסקים הוא השם שלהם בשוק, במידה וחברה מוכרת כחברה שהשירות שהיא מעניקה ללקוחות שלה הוא נוראי, אז אנשים יחשבו פעמיים ואף יותר כדי להימנע מלהצטרף אליה, גם אם היא מעניקה מחיר נמוך יותר מאשר המתחרים שלה כיום בשוק.
על מנת להשיג שם טוב, צריך להתמקד ולהשקיע זמן וכסף באיכות השירות שהלקוחות שלנו מקבלים באופן קבוע ויומיומי.


 
Copyright © 2018. מאמרים מבית הגאון. Designed by Shape5.com