הפוך לעמוד הבית
  • חיפוש מאמרים באתר
  • חיפוש ב Google
  • חיפוש ב Yahoo
CRM: העתיד שייך לסלולאריים PDF הדפסה דוא
דירוג משתמש: / 0
גרועהכי טוב 
נכתב ע"י אביב יועצים קידום אתרים   
שני, 25 יוני 2012 13:19

חברות רבות אינן מודעות לחשיבות של מערכת CRM במכשירים הניידים. חברות אלו מעניקות לסוכני המכירות שלהן רכב אישי ופלאפון צמוד, אך שוכחות לצייד אותם בכלים חשובים, שמעניקה תוכנת CRM בנייד.

החברות שכן מודעות לנושא, נהנות ממגוון רחב של יתרונות: סגירות תכופות יותר של עסקאות, עסקאות גדולות יותר, מחזור שנתי גדול יותר, שמירה על לקוחות קיימים ועוד.

גישה אל
CRM דרך המכשיר הסלולארי, חשובה במיוחד גם עבור מנהלי החברה. הפלאפון מלווה אותם לכל מקום, ביחד עם הארנק והמפתחות של הבית. גישה למערכת היא חשובה, מכיוון שלא תמיד יש להם גישה ללפטופ. בין אם הם קופצים לסופר, יושבים בתור בקליניקה של רופא שיניים או יוצאים לוועידת עסקים בברלין, המכשיר הנייד תמיד נמצא איתם.

במידה והקונספט של תוכנת
CRM בנייד הוא זר לכם, ריכזנו עבורכם כמה תשובות לשאלות נפוצות בנושא:

מהי מערכת
CRM בנייד?
תוכנות
CRM בנייד מאפשרות לסוכני מכירות להיכנס אל מערכת CRM דרך סמראטפונים, טאלבטים וכו'. בצורה זו, הם יכולים להתעדכן במידע אודות לקוחות בכל מקום שבו הם נמצאים ובכל זמן. מערכת טובה מאפשרת לאנשי מכירות לבצע את כל הפונקציות שהם משתמשים בהן דרך המחשב במשרד. כל זאת, בצורה נוחה, פשוטה וקלה.

מי יכול להשתמש ב-CRM בנייד?
בגלל שקל להגדיר את נושא האבטחה, כל עובד בחברה יכול להיכנס לתוכנה דרך מכשיר סלולארי, החל מסוכני מכירות, מנהלים, אנשי שיווק, נציגי שירות, טכנאים ועוד.

מהם היתרונות של מערכת
CRM בנייד?
אם אתם רוצים להגביר את הפרודוקטיביות של אנשי המכירות שלכם, לסגור עסקאות מהר יותר, להוריד בעלויות שונות הכרוכות במכירות ולהשיג יתרון טכנולוגי על המתחרים שלכם, תוכנת קשרי לקוחות בנייד היא בדיוק בשבילכם. בנוסף, תוכלו להעלות למערכת תמונות מהפלאפון, הקלטות קוליות ונתוני
GPS, תוך כדי עבודה בשטח.

על מה יש לשים דגש בבחירת תוכנה לנייד?
ספקים רבים מציעים היום תוכנות בנייד, אך רק חלק מהתוכנות מציעות ממשק משתמש נוח וידידותי ומצוידות באבטחה גבוהה. שימו לב, הנושא של קלות השימוש ואבטחה צריכים לעמוד בראש מעייניכם.

אילו מכשירים סלולאריים מתאימים אל מערכת
CRM?
תוכנות קישרי לקוחות ניידות מתאימות למכשירי סמארט פון, בלק ברי, טאבלט, אנדרואיד, אייפון, איי פד ומכשירים אחרים, המאפשרים גישה לאינטרנט.

טיפ חשוב לסיום
קחו בחשבון שלא מספיק לרכוש את התוכנה. יתכן שתיאלצו להתאים את הממשק שלה לצרכי החברה שלכם. ההתאמה הספציפית של התוכנה עלולה לייקר לכם את הרכישה.

למידע נוסף: http://www.wys119.com/
 
מאמרים נוספים :

» מה לבינה עסקית וניתוח שיחות הטלפון בזמן אמת

 ההתפתחות הטכנולוגית מאפשרת נגישות מיידית למידע הנוגע לתהליכי עבודה בארגון. אחד הכלים המרכזיים בניתוח תהליכי העבודה הוא מכשיר הטלפון, המשרת את הפעילות הארגונית: גביה, שרות, אדמיניסטרציה, מכירות, קשרי לקוחות. המכשיר זה הוא קריטי במיוחד בארגונים מוטי שרות, או ארגונים...

» CRM: יתרונות לשילוב המערכת בגני אירועים

החברה הישראלית אוהבת אירועים ומסיבות. יש המון התרגשות באויר סביב זה, כולם מדברים על האירוע לפניו ואחריו, והנטיה הכי גדולה של העם הישראלי היא להזמין את כל מי שאי פעם הכרנו. אנשים שהכרנו בבית הספר היסודי, התיכון, הצבא, אנשים שהיו שכנים שלנו לפני המון שנים, אבל לא נתקלנו בהם בשנים...

» CRM: ארבעה יתרונות מרכזיים למחשוב ענן

אין כיום כמעט מישהו שלא שמע את המושג "מערכת ענן" או "מיחשוב ענן" על כל הויריאציות השונות שלו. מערכת ענן הפכה בשנים האחרונות לשם דבר, למושג, ורוב הארגונים השכילו לעבור ולעבוד בשיטה הזאת. ניתן לומר כי מעטות החברות שנשארו בעולם ה "Dos" או עם מערכות המותקנות מקומית. כדי שנבין למה...

» CRM: יתרונות לשימוש במערכת בחברות השמה וכח אדם

אין כמעט אדם שלא התראיין לפחות פעם אחת בחייו בחברת השמה או חברת כח אדם. היום חלק גדול מהארגונים מוציאים את תהליך גיוס העובדים שלהם החוצה אל חברות ההשמה וכח האדם מהסיבה שתהליך הגיוס הראשוני הוא מסיבי, קשה ולא תמיד מוליד תוצאות מהירות. לכן חברות ההשמה היום אחראיות על פרסום...

» CRM: תשעה כללי ברזל לשימור לקוח

כל מי שאי פעם השתתף בסדנה לשימור לקוחות יודע כי שימור לקוח הוא בין הפעולות הקשות ביותר אותן יש לעשות בארגון וכי סדנה שכזו בדרך כלל, משפרת את המיומנות הקיימת של אותו נותן שירות, אך יהיו גם פעמים נוספות בהן אותו נותן שירות לא ידע מה לעשות ויתקל במצב חדש שלא הכיר קודם. אם כך, איך...
מאמרים - עמוד הבית
Copyright © 2019. מאמרים מבית הגאון. Designed by Shape5.com