הפוך לעמוד הבית
  • חיפוש מאמרים באתר
  • חיפוש ב Google
  • חיפוש ב Yahoo
CRM ויתרונות הטכנולוגיה PDF הדפסה דוא
דירוג משתמש: / 0
גרועהכי טוב 
נכתב ע"י אביב יועצים ייעוץ שיווקי   
שישי, 24 פברואר 2012 08:32

CRM היא יותר מאשר תוכנה המצריכה הטמעה ולימוד העובדים. זוהי אסטרטגיה עסקית המשפיעה על כל העסק כולו. היא מצריכה שינוי מהותי בדרך בה העובדים מתנהלים ומתקשרים עם הלקוחות שלהם - הן הקיימים והן הפוטנציאליים.

בעבר כתבנו על היתרונות שמציעה התוכנה, והפעם נרחיב על כמה מהם וכיצד הם מתבטאים:

CRM
מסייע לתדמית חיובית של עסק בעיני לקוחותיו. היום הרבה עסקים מצליחים משתמשים בממשק  CRM. כל העסקים האלה שמים דגש על הלקוח ועל הצרכים שלו. הרעיון העומד מאחורי כל תוכנית עסקית מוצלחת הוא ששביעות רצונו של הלקוח עומדת בראש סדר העדיפויות.

התוכנה מסייעת לכם לנהל את קשריכם העסקיים עם הלקוחות. היא מסייעת לשמור על הלקוחות הקיימים שבעי רצון וגם למשוך חדשים. מדובר באסטרטגיה שאמורה ללמד אתכם יותר אודות הלקוח שלך, ההתנהגות שלו. כל זאת כדי לפתח יחסים חזקים, טובים ומוצלחים שיועילו גם לכם וגם ללקוחות.

CRM  תסייע לכם להגשים את התוכנית העסקית שלכם - הצעד החיוני בהצלחתה של CRM הוא ליצור תוכנית אסטרטגית. התוכנית צריכה להגדיר בבירור את המטרות של העסק - וכיצד אפשר להשיגם. אפשר להיעזר בפידבק מצד לקוחות או מצד העובדים כדי להגדיר מה השירותים הכי חשובים שצריכים לשפר. התוכנה תסייע לחלום ולתוכנית לקרום עור וגידים.

CRM מאפשרת לכם להגיב במהירות ובקלות כאשר לקוח מתקשר להתלונן - מערכת זו מאפשרת לכם לראות את כל התקשורת עם הלקוחות במקום אחד. היא תאפשר לכם להגיב במהירות כשאתם משוחחים עם הלקוח, מה שיועיל לתחושת בטחון מצדכם. כבר אין צורך להרים טלפונים בהולים למזכירות או להנהלת חשבונות ולבקש מסמך חיוני להמשך השיחה.

CRM מאפשרת לכם להגיב במהירות ללידים - ישנן מערכות המגיעות עם ממשק ניהול לידים. מערכת CRM מסייעת לכם לטפל ביעילות בלידים. מערכת CRM מאפשרת לכם לקבל פניות מלקוחות במקום אחד ממגוון ערוצים ולשלוח את הפנייה לאדם המתאים.

CRM  תחסוך לכם זמן, תשכחו מסרבול הכרוך בעבודה עם כמה יישומים - מערכת CRM צריכה למזג בין התוכנות השונות אשר נמצאות בשימוש במחלקת חשבונות, מכירות, שיווק, טלמרקטינג, שרות לקוחות ועוד. המערכת צריכה לשלב בהצלחה בין כל היישומים האלו. כל תהליך העבודה עם הלקוח צריך להתבצע בשלמות וללא הפרעה.

CRM  תסייע לכם לעקוב אחרי תקציב - התוכנה מאפשרת לכם לעקוב אחרי התקציב. מדובר בפקטור חיוני, במיוחד באקלים העסקי ההפכפך של היום. 


 
מאמרים נוספים :

» מה לבינה עסקית וניתוח שיחות הטלפון בזמן אמת

 ההתפתחות הטכנולוגית מאפשרת נגישות מיידית למידע הנוגע לתהליכי עבודה בארגון. אחד הכלים המרכזיים בניתוח תהליכי העבודה הוא מכשיר הטלפון, המשרת את הפעילות הארגונית: גביה, שרות, אדמיניסטרציה, מכירות, קשרי לקוחות. המכשיר זה הוא קריטי במיוחד בארגונים מוטי שרות, או ארגונים...

» CRM: יתרונות לשילוב המערכת בגני אירועים

החברה הישראלית אוהבת אירועים ומסיבות. יש המון התרגשות באויר סביב זה, כולם מדברים על האירוע לפניו ואחריו, והנטיה הכי גדולה של העם הישראלי היא להזמין את כל מי שאי פעם הכרנו. אנשים שהכרנו בבית הספר היסודי, התיכון, הצבא, אנשים שהיו שכנים שלנו לפני המון שנים, אבל לא נתקלנו בהם בשנים...

» CRM: ארבעה יתרונות מרכזיים למחשוב ענן

אין כיום כמעט מישהו שלא שמע את המושג "מערכת ענן" או "מיחשוב ענן" על כל הויריאציות השונות שלו. מערכת ענן הפכה בשנים האחרונות לשם דבר, למושג, ורוב הארגונים השכילו לעבור ולעבוד בשיטה הזאת. ניתן לומר כי מעטות החברות שנשארו בעולם ה "Dos" או עם מערכות המותקנות מקומית. כדי שנבין למה...

» CRM: יתרונות לשימוש במערכת בחברות השמה וכח אדם

אין כמעט אדם שלא התראיין לפחות פעם אחת בחייו בחברת השמה או חברת כח אדם. היום חלק גדול מהארגונים מוציאים את תהליך גיוס העובדים שלהם החוצה אל חברות ההשמה וכח האדם מהסיבה שתהליך הגיוס הראשוני הוא מסיבי, קשה ולא תמיד מוליד תוצאות מהירות. לכן חברות ההשמה היום אחראיות על פרסום...

» CRM: תשעה כללי ברזל לשימור לקוח

כל מי שאי פעם השתתף בסדנה לשימור לקוחות יודע כי שימור לקוח הוא בין הפעולות הקשות ביותר אותן יש לעשות בארגון וכי סדנה שכזו בדרך כלל, משפרת את המיומנות הקיימת של אותו נותן שירות, אך יהיו גם פעמים נוספות בהן אותו נותן שירות לא ידע מה לעשות ויתקל במצב חדש שלא הכיר קודם. אם כך, איך...
Copyright © 2019. מאמרים מבית הגאון. Designed by Shape5.com