הפוך לעמוד הבית
  • חיפוש מאמרים באתר
  • חיפוש ב Google
  • חיפוש ב Yahoo
CRM : פונקציות חשובות PDF הדפסה דוא
דירוג משתמש: / 0
גרועהכי טוב 
נכתב ע"י אביב יועצים ייעוץ שיווקי   
שישי, 24 פברואר 2012 08:37

במידה ואתם שוקלים לרכוש ממשק CRM עבור העסק, אתם בוודאי שואלים: אילו פונקציות צריכות להיות בתוכנה? מה חייב להיות כלול בה? קבלו כמה תכונות עיקריות אשר אי אפשר לוותר עליהן:

נוחות השימוש: אין טעם לרכוש ממשק
CRM אם העובדים שלך יסרבו להשתמש בו. אין דבר מאכזב יותר, מאשר תוכנה שקשה להשתמש בה. התוכנה צריכה להשתלב בטבעיות במטלות השוטפות מידי יום. אם תרכשו תוכנת CRM מורכבת מידי, תגלו שהעובדים שלכם פשוט חסרי מוטיבציה להשתמש בה.

המשוואה היא כזו - ככל שהמערכת מציעה יותר פונקציות ופעולות, ככל שהיא מורכבת יותר - כך המשתמש יותר מתקשה לעבוד עליה. זכרו כי המטרה של
CRM היא לשמש כמה שיותר עובדים בחברה. חפשו תוכנה פשוטה וידידותית.

שילוב עם תוכנות אחרות - התוכנה צריכה לעבוד בשלמות עם יישומים אשר העובדים משתמשים בהן מידי יום ביומו -
GMAIL, OUTLOOK וכו'.  

נגישות מכל מקום ומכל זמן - מערכת אשר אפשר להשתמש בה רק בשטח המשרד עשויה להגביל אתכם ואת עובדיכם. כדאי לבחור בתוכנה אשר אפשר לגשת אליה מכל מקום ומכל מחשב, גם תוך כדי פגישה עם הלקוחות, עם הספקים ועוד. גם העובדים אשר מעסיקים כפרילאנסים ייהנו מאפשרות זו.

נגישות באמצעות הסלולר - מערכת
CRM צריכה להיות נגישה לא רק דרך מסך המחשב אלא גם דרך מכשירי הסלולר. מדובר באופציה חשובה מאוד במיוחד לאנשי המכירות העובדים בשטח, אשר צריכים כניסה למאגר המידע של הלקוחות, ניהול היומן ולוח הזמנים ועוד גישה למטלות אחרות. היום מכשירי הסלולר צריכים לשרת את העסק שלכם, ולא להפך. חשבו כיצד למזג אותם באופן יעיל עם העסק.

כלים אנליטיים - מערכת
CRM אוספת מידע ונתונים, אך זה לא מספיק. היא צריכה לספק כלים אנליטיים עבור המשתמשים - הן ממחלקת המכירות והן ממחלקת השיווק. מערכת CRM  כזו תאפשר למשתמשים לנהל קמפיינים, לייעד אותם לקבוצות לקוחות מסוימות, להחליט ולנקוט באסטרטגיות שיווקיות שונות, לבדוק את השפעת הקמפיינים בערוצי הפרסום השונים, להחליט מה הכי יעיל וליישם את כל ההחלטות האלו על הקמפיינים העתידיים של החברה.

התאמה אישית- מערכת CRM צריכה להיות גמישה וניתנת להתאמה אישית. אין מערכת שאפשר ליישם על כל החברות. חשוב שהפתרון שתבחרו בו יהיה גמיש וניתן לשינוי. נקודה. אין אפשרות להתפשר על העניין.

דאגו כי המערכת תכלול אופציה של תזכורות - האם אתם סומכים בלב שלם על מחלקת המכירות בעסק שלכם? דאגו כי מערכת CRM  תשלח תזכורות לאנשי המכירות. עקבו אחרי הפעולות שלהם ואחרי התוצאות. עסקאות גדולות יכולות ללכת בגלל זיכרון רופף של איש מכירות. תגלו כי הרבה הזדמנויות עסקיות נאבדות פשוט בגלל רפיון של אנשי מכירות. 


 
מאמרים נוספים :

» מה לבינה עסקית וניתוח שיחות הטלפון בזמן אמת

 ההתפתחות הטכנולוגית מאפשרת נגישות מיידית למידע הנוגע לתהליכי עבודה בארגון. אחד הכלים המרכזיים בניתוח תהליכי העבודה הוא מכשיר הטלפון, המשרת את הפעילות הארגונית: גביה, שרות, אדמיניסטרציה, מכירות, קשרי לקוחות. המכשיר זה הוא קריטי במיוחד בארגונים מוטי שרות, או ארגונים...

» CRM: יתרונות לשילוב המערכת בגני אירועים

החברה הישראלית אוהבת אירועים ומסיבות. יש המון התרגשות באויר סביב זה, כולם מדברים על האירוע לפניו ואחריו, והנטיה הכי גדולה של העם הישראלי היא להזמין את כל מי שאי פעם הכרנו. אנשים שהכרנו בבית הספר היסודי, התיכון, הצבא, אנשים שהיו שכנים שלנו לפני המון שנים, אבל לא נתקלנו בהם בשנים...

» CRM: ארבעה יתרונות מרכזיים למחשוב ענן

אין כיום כמעט מישהו שלא שמע את המושג "מערכת ענן" או "מיחשוב ענן" על כל הויריאציות השונות שלו. מערכת ענן הפכה בשנים האחרונות לשם דבר, למושג, ורוב הארגונים השכילו לעבור ולעבוד בשיטה הזאת. ניתן לומר כי מעטות החברות שנשארו בעולם ה "Dos" או עם מערכות המותקנות מקומית. כדי שנבין למה...

» CRM: יתרונות לשימוש במערכת בחברות השמה וכח אדם

אין כמעט אדם שלא התראיין לפחות פעם אחת בחייו בחברת השמה או חברת כח אדם. היום חלק גדול מהארגונים מוציאים את תהליך גיוס העובדים שלהם החוצה אל חברות ההשמה וכח האדם מהסיבה שתהליך הגיוס הראשוני הוא מסיבי, קשה ולא תמיד מוליד תוצאות מהירות. לכן חברות ההשמה היום אחראיות על פרסום...

» CRM: תשעה כללי ברזל לשימור לקוח

כל מי שאי פעם השתתף בסדנה לשימור לקוחות יודע כי שימור לקוח הוא בין הפעולות הקשות ביותר אותן יש לעשות בארגון וכי סדנה שכזו בדרך כלל, משפרת את המיומנות הקיימת של אותו נותן שירות, אך יהיו גם פעמים נוספות בהן אותו נותן שירות לא ידע מה לעשות ויתקל במצב חדש שלא הכיר קודם. אם כך, איך...
Copyright © 2019. מאמרים מבית הגאון. Designed by Shape5.com